Fontos szabályok a Premium Diet fogyókúraprogramjához

Fontos szabályok a Premium Diet fogyókúraprogramjához

Fontos szabályok a Premium Diet fogyókúraprogramjához

Premium Diet

A PREMIUM DIET olyan termékcsalád, melynek termékei egy komplex fogyókúraprogram részét képezik. A termékek speciális gyógyászati célra szánt tápszerek, melyekből különböző ízesítésű, ízletes shak-ek készíthetőek. Speciálisan cukorbetegek számára kifejlesztett termékek, így a diabétesszel küzdők is bátran fogyaszthatják... (további részletekért kattintson a címre!)

 

 

Fontos szabályok a Premium Diet fogyókúraprogramjához


Premium Diet

A PREMIUM DIET olyan termékcsalád, melynek termékei egy komplex fogyókúraprogram részét képezik. A termékek speciális gyógyászati célra szánt tápszerek, melyekből különböző ízesítésű, ízletes shak-ek készíthetőek. Speciálisan cukorbetegek számára kifejlesztett termékek, így a diabétesszel küzdők is bátran fogyaszthatják.

A PREMIUM DIET shake-ek fogyasztása során nem kell éheznie, szervezete megkap minden szükséges fehérjét, vitamint, ásványi anyagot és nyomelemet, így egészségesen fogyhat.

A Premium Program lehetővé teszi a súlycsökkentést anélkül, hogy az izomzat jelentős mértékben leépülne. Ezáltal megakadályozza a jojó effektust, mert a szervezet nem fúj „éhségriadót”.

A Premium Diet fogyókúraprogramjáról, alkalmazásáról részletes leírást a Premium Diet Regular termékeknél talál:

  • Premium Diet Regular +40 - nugátos ízű (465g/18adag) 
  • Premium Diet Regular +Sensitive - vaníliás-mandulás ízű (465g/18adag)
  • Premium Diet Regular - almás-fahéjas ízű (465g/30adag) 
  • Premium Diet Regular - banán ízű (465g/19adag) 
  • Premium Diet Regular - cappuccino ízű (465g/30adag) 
  • Premium Diet Regular - csokoládé ízű (465g/30adag) 
  • Premium Diet Regular - eper ízű (465g/30adag) 
  • Premium Diet Regular - őszibarack ízű (465g/30adag) 
  • Premium Diet Regular - vanília ízű (465g/30adag)
     


1. SZABÁLY


A Premium Diet fogyókúraprogram egyik fontos alapszabálya a napi háromszori étkezés.

A program során fontos, hogy betartsuk az úgynevezett metabolikus szünetet. Metabolikus szünetnek nevezzük azt az időintervallumot, amelynek két étkezés között el kell telnie. Ez az a bizonyos 4-6 óra, mely idő alatt nem szabad ennünk egy falatot sem, sőt kalóriatartalmú folyadékot sem ihatunk. (Ásványvizet, édesítés nélküli teákat annál inkább.)


MIÉRT EZ A SZABÁLY?

A napi háromszori étkezés módszerének tudományos leírása a fogyás szempontjából.

Az inzulin és a glukagon a zsíranyagcserében központi szerepet betöltő hormon. 

  • Az inzulin anabolikusan hat: elősegíti a glükóz, a fehérje és a zsír beépülését, 
  • míg a glukagon katabolikus hatású: elősegíti a szervezetben raktározott zsír hasznosítását.

Az inzulin fontos hatása a lipolízis („zsírégetés”) megakadályozása. Amíg az inzulin kifejti „cukorlebontó” hatását, addig meggátolja a zsírlebontást, azaz a glukagon szint alacsony. Ezért a szervezetben a zsír bontásának megkezdése csak 2-3 órával az inzulinszint csökkenése után lehetséges, amikor a glukagon szint emelkedni kezd.

Fontos tehát, a fogyókúra során a metabolikus szünet, hogy az inzulinszintet alacsonyan tartsuk, míg az emelkedett glukagon kifejtheti „zsírégető” hatását. Ahhoz, hogy ez a fogyás szempontjából optimális legyen, a két étkezés között 4-6 órának kell eltelnie. Ez az az időtartam, amíg a lipolízis („zsírégetés”) optimális szinten tartható. Minden köztes étkezés, ami plusz kalóriabevitel – legyen az gyümölcs, rostos üdítő vagy alkohol – inzulinválaszt generál, és a lipolízis leáll, csökken a „zsír égetése”.

Ezen - a testben lezajló - folyamaton alapul a három étkezés koncepciója. Ez a sikeres fogyókúra egyik kulcsa. Ha egy nap csak háromszor juttatunk táplálékot a szervezetbe, megteremtjük az ideális alapot a testzsír csökkentésére, hiszen ezáltal biztosítjuk a 4-6 órás „metabolikus szüneteket”.
 



2. SZABÁLY
 
A  fogyás szempontjából nagyon fontos szerepe van a megfelelő mennyiségű és minőségű folyadékbevitelnek. Ez a fogyás egyik titka.

Testünk 70%-át víz alkotja. Minél több túlsúlyt hordunk magunkon, annál kisebb ez az érték. Célszerű, ha folyadékszükségletünket mind nagyobb mértékben az élethez nélkülözhetetlen értékes folyadékkal, a vízzel pótoljuk. Nem mindegy azonban, hogyan, mennyit, milyent.

Ha eddig nem fogyasztottunk elegendő mennyiségű vizet, fokozatosan emeljük az adagot. Folyamatosan igyunk. Váljék napi rutinunkká, hogy felkelés és reggeli közt megiszunk 0,5 liter vizet, a délelőtt és délután folyamán további 1-1 litert. Ha aktív testmozgást végzünk, további 0,5-1 litert. Lefekvés előtt közvetlenül már ne igyunk.

Minden esetben kalóriamentes  folyadékfogyasztást javaslunk. Főleg ásványvizet, de fogyaszthatunk bátran jó minőségű, hazai gyógyteákat is. (Nem a filteres fekete vagy különféle ízesített teákra gondolunk). A mérték itt is fontos: ne fogyasszunk többet a gyógyteából, illetve ne igyuk huzamosabb időtartamon át, mint amennyi a csomagoláson fel van tüntetve! 


AZ ÁSVÁNYVIZEKRŐL: 

Szénsavas vagy szénsavmentes? Melyiket válasszuk? 
A szénsavval dúsított víz, legyen az akár ásvány- vagy szódavíz, szén-dioxid-tartalmánál fogva a helyes sav-bázis egyensúlyt savas irányba billenti el, illetve az amúgy is savas szervezetünk helyzetét súlyosbítja. Inkább válasszunk szénsavmenteset. 

És melyik a jobb: a magas vagy az alacsony ásványianyag-tartalmú? 
A szervetlen ásványi anyagokat szervezetünk nem képes feldolgozni. Ne feledjük: szervetlen anyagból szerveset csak a növények képesek előállítani - az ilyen módon szerves kötésbe vitt ásványi anyagokat tudjuk csupán hasznosítani. Ha ásványvizet iszunk, legyen ásványianyag-tartalma 500mg/l alatti.

A fogyókúra alatt tehát vegyünk magunkhoz elegendő folyadékot, egyenletesen elosztva.
A folyadék mennyiségének minimum 2,5-3 liternek kell lennie naponta (a shake-n kívül). 

 



3. SZABÁLY

A vegyes étkezés pillérei . (Vegyes étkezés az, amit a fogyókúrázó saját maga készít el, állít össze.)

A Premium diéta gyakorlati alkalmazása során a napi háromszori étkezés azt jelenti, hogy a hatékony fogyás érdekében naponta kétszer Premium Diet Regular shake-t fogyasztunk, egyszer pedig vegyesen étkezünk. A fogyókúra során ehhez a vegyes étkezés (az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozáshoz) nyújt segítséget a TÁPLÁLÉKPIRAMIS.

A kiegyensúlyozott táplálkozás alapja olyan élelmiszerek választása, melyek kevésbé emelik meg a vércukor- és inzulinszintet. 

A cukorban és keményítőben gazdag ételek csak kis mennyiségben ajánlottak. 
A szénhidrátban szegény gyümölcsök, valamint zöldség és saláta - fehérjében gazdag élelmiszerekkel kombinálva - képezik a napi szükséglet nagy részét.
Az élelmiszerek besorolását illusztrálja a táplálékpiramis rövid magyarázattal. Minél távolabb haladunk a piramis aljától, annál kevesebb legyen az ábrázolt élelmiszerek aránya.

Amennyiben a táplálékpiramisnak megfelelően állítjuk össze a vegyes étkezést, az alábbi pozitív hatásokat valósíthatjuk meg:

  • Sokféle tápanyagot, vitaminokat és ásványi anyagokat juttathatunk a szervezetünkbe.
  • Alacsony lehet a vércukor- és inzulinszintünk.
  • Jobbak lehetnek a vérzsír-értékeink.
  • Kevesebbet sóvároghatunk különböző ételek után.
  • Jó telítettséget, tartós jóllakottságot érezhetünk.
  • Könnyebb súlykontrollt valósíthatunk meg.

 

A táplálékpiramis, Dr. Nicolai Worm által 2009-ben átdolgozott verzió.


A kiemelkedő pozitív hatások miatt fontos a búzarostot is megemlíteni. Jelentősen megkönnyíti a három étkezés betartását fogyókúra során, hogyha a shake-ekbe keverve fogyasztjuk. (1 evőkanál/shake)  100%-ban természetes összetevőket tartalmaz magas rostanyag tartalommal, aminek számtalan pozitív tulajdonsága van. Részletes leírást itt talál róla: Premium Goodcare Fibre.

A program alatt elérhető eredmények a szabályok betartása mellett is egyénenként eltérnek, hiszen minden egyes ember szervezete eltérő állapotban van, eltérő testsúlytól szeretne megszabadulni, így az Önre vonatkozó személyes lehetőségekért hívja telefonos tanácsadónkat.
A fogyókúra programhoz tartozó termékek nem csodaszerek, nem garantálható általuk a testsúly csökkenése. A fent leírt szabályok (pl: napi 3x étkezés, víz/tea fogyasztás...) betartása elengedhetetlen a kitűzött testsúly eléréséhez.

 

Tartalomhoz tartozó címkék: diéta fogyókúra fogyókúrás shake
Az oldal tetejére