Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ÁSZF

Az ÁSZF mellett az alábbi dokumentumokkal állunk rendelkezésére:
 

patikatars.hu

Általános Szerződési Feltételek

 

A szolgáltató székhely(és egyben a panaszügyintézés helye): 2230 Gyömrő, Wekerle utca 58.

Bankszámlaszáma: OTP Bank: 11742197 21453197 00000000

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@patikatars.hu

Cégjegyzékszáma: 13-09-182630

Adószáma: 25736683-2-13

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék (Pest Megyei Cégbíróság)

Telefonszáma: +36209494444

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

      ShopRenter.hu Kft.
      Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
      Telefon: 06-1/234-5011, e-mail: info@shoprenter.hu

Adatvédelmi tájékoztató: http://www.shoprenter.hu/egyeb/adatvedelmi-nyilatkozat/


A SimplePay-t, mint bankkártyás fizetési szolgáltatás biztosítja:

OTP Mobil Kft.
Székhely címe: 1143 Budapest, Hungária körút 17-19.
Adószám: 24386106-2-42

 

2. Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2017. január 30. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

3. Regisztráció/vásárlás

Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.


4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár esetén - adott esetben - feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

5. Rendelés menete

Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.

Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

 

6. Fizetési módok:

Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, úgy lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak akár bankkártyával, akár készpénzben teljesítse a megrendelt termék(ek) átvételekor.
 

Visa

 

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

7. Szállítási költség:

A weboldalon külön menüpontban szerepel: "Rendelés-szállítás". A weboldalunk ezúton hivatkozott külön menüpontja ennek az ÁSZF-nek elválaszthatatlan, szerves részeként tekintendő.

Innen is meg tudja nyitni:  https://patikatars.hu/rendeles-szallitas

Fenti szolgáltatások csak belföldre vehetők igénybe. 

SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE: Kizárólag belföldi címre szállítunk!

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

8. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.
Minden nap 12 óráig, a készleten lévő termékekre leadott rendelést még aznap feladja a Szolgáltató. Itt a választott szállítási megoldás függvénye a teljesítési határidő. Általában 1 munkanap futárszolgálattal.

Ha három munkanapon belül nem tudja Szolgáltató biztosítani a termék átvételét, akkor megrendelést követően 1 munkanapon belül felveszi a Felhasználóval a kapcsolatot és tájékoztatja a várható szállítási időről.

Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.


9. Képzés

A Patikatárs Kft., a német Emmi Ultrasonic GmbH meghatalmazott magyarországi partnereként kutyafogápolási bemutatókat (workshopok) is szervez. A workshopokon való részvétel feltétele, a képzés díjának - legkésőbb a képzés napját megelőző 1 héttel - átutalással történő megfizetése. Természetesen lehetőséget biztosítunk a már befizetett workshopokon való részvételtől történő elállásra is, ennek feltételei a következők:

A képzés kitűzött időpontja előtt 2 héttel történő lemondás esetén, a befizetett részvételi díj 100%-át visszatérítjük.

A képzés kitűzött időpontja előtt 1 héttel történő lemondás esetén, 20% kötbért számolunk fel.

A képzés napján történő lemondás esetén, 50% kötbért számolunk fel.

A lemondást kizárólag írásban, a Patikatárs Kft. központi e-mail címére (info@patikatars.hu) megküldött e-mailben áll módunkban befogadni.

Előzetes írásos lemondás hiányában a jelentkező elállási szándékát nem áll módunkban figyelembe venni, és a befizetett részvételi díjat 100% kötbér terheli. 
 

10. Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. élelmiszer,  higiéniai termékek, ultrahangos fogkefe, egyéb lezárt készítmények!)
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

 

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Elállási jog gyakorlásának a menete:
  1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
  2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
  3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
  4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
  5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

 

11. Szavatosság

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.
 

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szolgáltató nem tartozik szavatossággal az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

12. A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztónak nem kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása. (Ezt elektronikus számlázási rendszerünk, illetve az ott elmentett adatok bizonyítják.)

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb harminc napon belül elvégezze. Szolgáltató itt adott tájékoztatása a 30 napon belüli javításról azért is kiemelten fontos, mert az Emmi® termékek garanciális javítása Németországban valósul meg. Így a 15 napon belüli javítási idő lehetetlen. Ennek tényéről garanciális javítási igény esetén külön tájékoztatást nem küldünk.

Amennyiben a jogszabály rendelkezik róla, úgy a garanciális javítás időtartama meghosszabbítja a készülék garanciális idejét. (Alapesetben 30 nappal)

A garanciálisan cserélt / javított alkatrészre a jogszabályban előírt garanciaidő érvényes. Amennyiben a készülék - vásárlástól számított - garancia ideje hosszabb, mint a javított/cserélt alkatrészre előírt garancia, úgy a készülék eredeti (hosszabb) garancia ideje az érvényes.

 

Kérjük, hogy a garanciaidőn belül történő készülék meghibásodás esetén, a termék visszaküldése előtt, feltétlenül vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon! Ezzel elkerülhetjük az esetleges félreértéseket és szakértő kollégánk akár már a hívás során tisztázni tudja a felmerülő hiba/probléma lehetséges okát.

Amennyiben a telefonos egyeztetés nem vezet eredményre, Felhasználó a meghibásodott terméket a következő módokon juttathatja vissza:

A)  Felhasználó egyénileg visszaküldi a terméket címünkre: Patikatárs Kft. 2230, Gyömrő, Szent István út 20/a. (Ez az átlagos csomagküldési díjak figyelembe vételével körülbelül 2.000 Ft, plusz utánajárást és ügyintézést jelent.) Majd a javítást követően mi visszaküldjük Önnek a terméket. A visszaküldés költsége (futárszolgálattól függően) 1.500 - 3.000 Ft, ami a termék tulajdonosát, azaz a Felhasználót terheli. (A termék kétszeri postázásának várható költsége körülbelül 4.000 - 5.000 Ft. + az Ön ideje és energiája.)

B)  Felhasználó előre elutal 3.000 Ft szállítási költséget az általunk kiállított számla alapján. Az összeg beérkezése – és az előzetes egyeztetés után – a Patikatárs Kft küld futárt a termékért, az Önnel egyeztetett címre és időpontban. Természetesen ebben az esetben is igaz, hogy a visszaküldendő terméket dobozban, jól kipárnázott módon (akár gyúrt papír gombóc is megfelel) szükséges átadni a futárnak. A nem megfelelően becsomagolt, és így a visszaküldés során megsérült termékért felelősséget sem a futárszolgálat sem a Patikatárs Kft nem vállal. A visszaküldendő termék megfelelő csomagolásáról Felhasználó gondoskodik, de az általunk küldött futár viszi magával a csomagfelvételhez szükséges címiratot, majd az Öntől átvett csomagra felragasztva azt visszajuttatja hozzánk. A javítást követően a Patikatárs Kft. díjmentesen küldi vissza a javított készüléket, az Önnel egyeztetett címre és időpontban. Ebben az esetben Felhasználó egyszeri alacsonyabb költséget fizet, az ügyintézés pedig gyorsabb és egyszerűbb.

C)  Felhasználó – előzetes egyeztetést követően – személyesen hozza be hozzánk a javításra váró készüléket. Majd miután a javított készülék vissza érkezik hozzánk Németországból, Felhasználó ismét személyesen jön el érte. Az eljárás Önnek díjmentes, de sok idő és utazás.

 

13. Vegyes Rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

14. Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Megyei Békéltető TestületekA  békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a  fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

BKIK békéltető testület: +36 1 488 21 31

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
 

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
 

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
 

 

 

15. Szerzői jogok

Miután a patikatars.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a patikatars.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A patikatars.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos a patikatars.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a patikatars.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

A patikatars.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja. 

 

16. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető itt.

 

17. Viszonteladói ÁSZF (magánszemélyek vásárlására az alábbi pontból semmi nem vonatkozik!)

Az együttműködési feltételek jelen módon történő meghatározása azért jött létre, hogy a Patikatárs Kft. által nyújtott termékeket online forgalmazó vállalkozások (pl: patikák, egészségboltok) ne egymástól vegyék el az ügyfeleket. A cél azon Ügyfelek megszólítása akik aktuálisan a konkurens gyártók termékeit ismerik. Partnereink feladata az új vevők tájékoztatása, azaz a piacszerzés kell legyen. Hogy ez megvalósítható legyen, minden forgalmazó partner számára kötelező a meghatározott árminimum-ok, azaz a gyártó által javasolt fogyasztói árak betartása minden online felületen. Az egységes áraknak köszönhetően a saját megszerzett ügyfeleik könnyű megtartása mellett garantálttá válik az árrés, ami így hirdetési biztonságot nyújt. Hiszen a szintnek megfelelő árrésből finanszírozhatóvá válik a hirdetés, ugyanakkor mindenki egyéni ügyességén, tájékozottságán és ügyfél kommunikációján múlik, hogy hány ügyfelet tud megszólítani.


Viszonteladó Partner az első - kiskereskedő partnerként - leadott rendelésével (a regisztrációt követően) elfogadja a teljes ÁSZF-et a kiskereskedő Partnerekre vonatkozó ezen kiegészítéssel együtt. 

Patikatárs Kft vállalja:

  • A Partnereink oldalra felteszi a csatlakozott kiskereskedő Partnert az első csomagátvétel napját követő 5 munkanapon belül.
     
  • A csatlakozási szintjének megfelelően egységes árak és szolgáltatások. A csatlakozási szintek a teljesített forgalom alapján változnak.
     
  • Bármilyen mennyiség rendelése esetén a csatlakozott szintnek megfelelő áron történő vásárlás (akár egy termék iránti igény esetében is). Nettó 100.000 forint alatti rendelés esetében azonban postaköltséget számítunk fel.
     
  • A Partnerek által értékesített készülékekre közvetlenül biztosítja a garanciális ügyintézést a Patikatárs Kft.. A Partnertől a garanciális ügyek kezelése nem elvárt. Kérjük Partnereink, hogy ilyen típusú ügyfél megkeresés esetén az ügyfélnek Zsoldi Bálint +36209494444-es telefonszámát, illetve zsoldi.balint@patikatars.hu e-mail címét átadni szíveskedjenek. A garanciális ügyintézéshez az ügyfelektől kizárólag a vásárlást igazoló számlára lesz szükségünk. Garanciával kapcsolatban semmilyen további ügyintézést az Ügyfeleikkel ne kezdeményezzenek.
     
  • Azon készüléket, melyet vásárlástól számítva a kiskereskedő Partner 3 hónapon belül nem értékesít, a kiskereskedő Partner visszaküldheti saját költségén. Ebben az esetben a visszaküldött készülék eredeti vételárát a Partner következő rendelésébe 100%-ban beszámítjuk. Pénz visszatérítésére nincsen lehetőség.
     
  • Lejárattal rendelkező termékek visszavétele: Akkor garantált, ha a Partner a lejáratot megelőzően minimum 90 nappal ezen igényét e-mailben elküldi a zsoldi.balint@patikatars.hu e-mail címre. Ennek elmaradása vagy későn történő igénylése esetén a Patikatárs Kft. egyedileg bírálja el, hogy lehetőséget biztosít-e a lejáratközeli termékek visszavételére. Az adott termék utoljára megrendelt darabszámának a visszavételét tudjuk biztosítani, abban az esetben, ha a rendeléshez tartozó számla kiegyenlítése megtörtént. Visszavétel esetén a visszavett termékek árának beszámítása kérhető más, hosszabb lejáratú termékek megvásárlására. A visszaszállítás költsége a Partnert terheli. Pénz visszatérítése nem lehetséges, sem utalással, sem készpénz formájában. Kizárólag levásárlásra van lehetőség.
     
  • Bármely termék(ek) visszaküldése esetén a Partner partneri státuszát meghatározó negyedéves forgalmát felülvizsgálhatjuk és szükség esetén a Partnerség minősítésénél figyelembe vehetjük.
     
  • A megrendelések ellenértékét forintban lehet teljesíteni, árainkat mennyiségi deviza váltásokkal a pillanatnyi árfolyam ingadozásoktól mentesítjük. A Patikatárs Kft-től történő vásárláshoz nem szükséges deviza számlával rendelkezni, sem átváltási kockázatot vállalni. Vállalkozásunk 2016 óta áll kapcsolatban az Emmi készülékek gyártójával és a Premium Diet termékek gyártójával is. Stabilan, megbízhatóan szolgáljuk ügyfeleink igényeit.

Kiskereskedő partner vállalja:
A Patikatárs Kft-t a (weboldalán, facebook oldalán, stb...) mint új beszállító partnerét bemutatja és hivatkozik a patikatars.hu/partnereink oldalra az első csomagátvételt követő 30 munkanapon belül.


A Partnerség feltételei:

  • A patikatars.hu webáruház árai alatt a velünk partner webáruházak nem értékesíthetnek (áregység szabálya a viszonteladói hálózat védelme érdekében). A szabály megszegése az együttműködés felülvizsgálatát*1 és a Partner kizárását jelentheti.
     
  • Együttműködő partnereink a csatlakozáskor egy hónapon belül és ezt követően legalább naptári félévente, tájékoztatják Ügyfeleiket a termékeinkről, akár blog, akár hírlevél formájában.
     
  • Cserében mi a Partnereinket a patiakatars.hu oldalon feltüntetjük, melyhez a regisztrációval feltétlen hozzájárulását adja. Valamint tájékoztatjuk hírleveleinkben arról az ügyfeleinket, hogy partnereinknél is megtalálják már termékeinket.
     
  • Szállítás az utalás beérkezését követően két munkanapon belül. Ha ettől eltérő szállítást tudunk csak biztosítani átmeneti készlethiány miatt, akkor arról munkanapokon 24 órán belül tájékoztatást nyújtunk.
     
  • Az első rendelés összege el kell érje a nettó 500.000 Ft-ot. Az első rendelés összeállításához kérésének megfelelően a készletfogyás alapján segítséget nyújtunk. A regisztrált fiókjában előkészítünk egy rendelést, melyhez a rendszerből hozzáférést biztosítunk az egyeztetéshez. Kivéve a Premium Healths Concepts Kft-től átvett partnerek. Az Ő csatlakozásuk ezen pont alól kivétel.

 

Partner tudomásul veszi és kötelezettséget vállal az alábbiakra:

- Partnereink számára a termékleírásokat a saját webáruházunk tartalma szerint biztosítjuk. Ezen tartalmakat a Patikatárs Kft. fejleszti, azok nem képzik a gyártói termékleírás részét. Képeink többsége is általunk került kialakításra. Így a termékleírásaink és a képek is kizárólag a partnerkapcsolat ideje alatt állnak Partnereink rendelkezésére. Megszűnő partnerkapcsolat esetén a termékleírások és a képek azonnal eltávolításra kell kerüljenek. Azokat a korábbi Partner semmilyen formában a továbbiakban nem használhatja.

Viszonteladó Partner jelen ÁSZF keretében tudomásul veszi, hogy a Patikatárs Kft-t a D.A.S. Jogvédelmi szervezet biztosítja, védi. Abban az esetben, ha a Partner is D.A.S. jogvédelemmel rendelkezik úgy jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a D.A.S. Jogvédelmi Zrt. a Patikatárs Kft.-t előnyben részesíti jogvita esetén. Ennek módja: A D.A.S. a Patikatárs Kft-t saját ügyvédi apparátusával védi, képviseli, míg a Partner számára biztosítja a szerződés szerint rendelkezésére álló összeget, hogy saját ügyvédet tudjon belőle finanszírozni.

Minden partner számára elérhető (de nem kötelező) szolgáltatásaink:

  • Kezdő csomag - regionális:
    • Google hirdetési fiók létrehozása a Partnernek, egy a feladathoz létrehozott gmail címmel.
    • A fiók és a gmail cím a Patikatárs Kft. szellemi tulajdona, melyet az együttműködés idejére díjmentesen bocsát a Partner rendelkezésére. A Partner a saját gmail-es címével betekintési jogot kérhet és kaphat.
    • Igénylést követően a sablon hirdetési fiók személyre szabása egyszeri 90.000 Ft, melyet a Partner a Patikatárs Kft által kiállított számla alapján fizet ki. Patikatárs Kft. az összeg beérkezését követően 30 napon belül a Partner számára a fiókot beállítja.
    • A Sablon hirdetési fiók Display (vagy azzal azonos típusú) hirdetési lehetőséget foglal magában, hiszen ezzel lehet a legalacsonyabb költséggel a legtöbb látogatót a Partner oldalára terelni.
    • Ezt követően a Partner egyéni döntés alapján tölti fel a fiókot hirdetési keretösszeggel, illetve a Partner kérése szerinti napi költési limit kerül beállításra.
    • Amennyiben a Google a Partner befizetései után biztosít ajándék hirdetési keretet, úgy a teljes ajándék keret a Partnert illeti meg. (Legutóbb ez 120.000 forint elköltése után egyszeri 120.000 forint ajándék keret volt.)
    • A fiók tökéletes működéséhez a Partner részéről együttműködés szükséges. A Partner weboldalának Google általi azonosításához adatok megadására, beállítására lehet szükség.
    • A hirdetés hatékonyságára vonatkozóan a Partner a saját gmail fiókja segítségével bármikor kérhet le az Ads fiókból információkat.
    • A hirdetési fióknak a Patikatárs Kft felé megfizetendő fenntartási költsége a Partner részéről nincsen.
    • A hirdetési fiókot a Google Mesterséges intelligenciája fogja automatikusan vezérelni, fejleszteni.
    • Amennyiben a fiókot érintő valamely automatikus fejlesztés a Partner számára nem megfelelő, úgy kérheti a fiók ismételt személyre szabását, az ÁSZF ide vonatkozó melléklete szerinti „Működő Google fiók aktuális személyre szabási díja” szerinti összeg megfizetése ellenében.
  • Haladó csomag - regionális:
    • A Kezdő csomag beüzemelése után kérhető.
    • A hirdetési fiók egy személyre szabott (hivatkozások beállítása a Partner weboldalára) sablon, remarketing kampánnyal kerül kiegészítésre.
    • A személyre szabás egyszeri díja 150.000 Ft, melyet a Partner a Patikatárs Kft által kiállított számla alapján fizet ki.
    • Ezt követően a Partner egyéni döntés alapján tölti fel a fiókot hirdetési keretösszeggel, illetve a Partner kérése szerinti napi költési limit kerül beállításra.
    • A hirdetés hatékonyságára vonatkozóan a Partner a saját gmail fiókja segítségével bármikor kérhet le az Ads fiókból információkat.
    • A hirdetési fióknak a Patikatárs Kft. felé megfizetendő fenntartási költsége a Partner részéről nincsen.
    • A hirdetési fiókot a Google Mesterséges intelligenciája fogja automatikusan vezérelni, fejleszteni.
    • Amennyiben a fiókot érintő valamely automatikus fejlesztés a Partner számára nem megfelelő, úgy kérheti a fiók ismételt személyre szabását, az ÁSZF ide vonatkozó melléklete szerinti „Működő Google fiók aktuális személyre szabási díja” szerinti összeg megfizetése ellenében.
  • Profi csomag – országos:
    • A kezdő és a haladó csomag beüzemelése után kérhető - országos kiterjesztéssel.
    • Az aktuálisan már csatlakozott partnerek kiszűrése a felesleges belső árharc elkerülése érdekében.
    • A személyre szabás egyszeri díja 200.000 Ft, melyet a Partner a Patikatárs Kft által kiállított számla alapján fizet ki.
    • A hirdetés hatékonyságára vonatkozóan a Partner a saját gmail fiókja segítségével bármikor kérhet le az Ads fiókból információkat.
    • A hirdetési fióknak a Patikatárs Kft felé megfizetendő fenntartási költsége a Partner részéről nincsen.
    • A hirdetési fiókot a Google Mesterséges intelligenciája fogja automatikusan vezérelni, fejleszteni.
    • Amennyiben a fiókot érintő valamely automatikus fejlesztés a Partner számára nem megfelelő, úgy kérheti a fiók ismételt személyre szabását, az ÁSZF ide vonatkozó melléklete szerinti „Működő Google fiók aktuális személyre szabási díja” szerinti összeg megfizetése ellenében.
  • Egyedi csomag – országos:
  • A Partner által megfogalmazott igények szerint kialakított egyedi hirdetés létrehozása. A szolgáltatás díja az igényeknek megfelelően egyedileg kerül megállapításra. A szolgáltatás gyors és biztonságos kivitelezése érdekében a Patikatárs Kft. más Google Ads szakértőkkel együttműködhet. Ebben az esetben a Partnert előzetesen tájékoztatja, hogy mely külső szakértő bevonásával végzi el a Partnernek nyújtandó szolgáltatást.

 

Csatlakozási szintek:
 

  • Viszonteladó Partner:
    • felé nincs forgalmi elvárás
    • 15% kedvezményt kap a javasolt fogyasztói árból a Patikatárs Kft. által forgalmazott összes termékre.
    • minden rendelésénél a Patikatárs Kft szállítási díjat számol fel.
    • csatlakozásának módja: céges regisztráció a patikatars.hu oldalon. Regisztrációt követően kérni a Viszonteladói Partnerség beállítását az info@patikatars.hu e-mail címre küldött levélben. A sikeres regisztrációt e-mailben igazoljuk vissza.
    • vállalja, hogy a weboldalán a Patikatárs Kft.-t feltünteti, mint beszállító partner.
    • értékesítés támogatás a csatlakozást követően: 
    • negyedévente egy blog, mely a csatlakozott partner weboldalára feltölthető állapotban kerül továbbításra. Jogtiszta képpel és az aktualitásokhoz kapcsolódó szöveggel.
    • minden a szinthez tartozó partner azonos blogot kap.
    • a blog végén a forrásmegjelölés kötelező: patikatars.hu, premiumdiet.hu
    • feltüntetjük a Viszonteladó Partner a Partnereink között.
    • landoló oldalt készítünk a patikatars.hu domain-en belül, mely a Viszonteladó Partnert mutatja be. A landoló oldalra a Viszonteladó Partner egy teljes éves együttműködés után válik jogosulttá, melyet e-mailben kérelmeznie kell. (Landoló oldal olyan oldal, mely az oldalt tartalmazó domain-en található semmilyen tartalomra nem mutat hivatkozással, kizárólag a landoló weboldalon bemutatásra kerülő partner domain-jeire mutató hivatkozásokat tartalmaz.)
    • a kérelem és a jogosultság megszerzését követően 30 napon belül elkészítjük a landoló oldalt. A Partner kétszer kérhet módosítást az elkészített oldal tartalmára vonatkozóan. Azonban a Partner elfogadja, hogy a landoló oldal egy egységes sablon alapján készül, melyet nem áll módunkban egyedire kialakítani.
    • Igény esetén egy alkalmazott egyszeri támogatása telefonon keresztül, maximum 2 órában, a Premium Diet termékekkel kapcsolatos telefonos tájékoztatás nyújtásához szükséges ismeretekről.
    • E-mailes segédlet a telefonos terméktámogatás nyújtásához.

       
  • Értékesítő Partner:
    • forgalmi elvárás: havi nettó 100e forint
    • 20% kedvezményt kap a javasolt fogyasztói árból a Patikatárs Kft. által forgalmazott összes termékre.
    • minden rendelésénél a Patikatárs Kft szállítási díjat számol fel.
    • csatlakozás módja: céges regisztráció a patikatars.hu oldalon. Regisztrációt követően kérni az Értékesítő Partnerség beállítását az info@patikatars.hu e-mail címre küldött levélben. A sikeres regisztrációt e-mailben igazoljuk vissza.
    • vállalja, hogy a weboldalán a Patikatárs Kft.-t feltünteti, mint beszállító partner.
    • értékesítés támogatás a csatlakozást követően: 
    • negyedévente egy blog, mely a csatlakozott partner weboldalára feltölthető állapotban kerül továbbításra. Jogtiszta képpel és az aktualitásokhoz kapcsolódó szöveggel.
    • minden a szinthez tartozó partner azonos blogot kap.
    • a blog végén a forrásmegjelölés kötelező: patikatars.hu, premiumdiet.hu
    • landoló oldalt készítünk a patikatars.hu domain-en belül, mely az Értékesítő Partnert mutatja be. A landoló oldalra az Értékesítő Partner féléves együttműködés után válik jogosulttá, melyet e-mailben kérelmeznie kell. (Landoló oldal olyan oldal, mely az oldalt tartalmazó domain-en található semmilyen tartalomra nem mutat hivatkozással, kizárólag a landoló weboldalon bemutatásra kerülő partner domain-jeire mutató hivatkozásokat tartalmaz.)
    • a kérelem és a jogosultság megszerzését követően 30 napon belül elkészítjük a landoló oldalt. A Partner kétszer kérhet módosítást az elkészített oldal tartalmára vonatkozóan. Azonban a Partner elfogadja, hogy a landoló oldal egy egységes sablon alapján készül, melyet nem áll módunkban egyedire kialakítani.
    • Igény esetén egy alkalmazott egyszeri támogatása telefonon keresztül, maximum 2 órában, a Premium Diet termékekkel kapcsolatos telefonos tájékoztatás nyújtásához szükséges ismeretekről.
    • E-mailes segédlet a telefonos terméktámogatás nyújtásához.

       
  • Kiemelt Partner:
    • forgalmi elvárás: havi nettó 250e forint
    • 25% kedvezményt kap a javasolt fogyasztói árból a Patikatárs Kft. által forgalmazott összes termékre.
    • minden rendelésénél a Patikatárs Kft szállítási díjat számol fel, kivéve a nettó 100.000 forintot meghaladó rendeléseket, melyeknél a Patikatárs Kft. a szállítási díjat 100%-ban átvállalja.
    • folyamatosan saját készletről szolgálja ki az Ügyfeleit.
    • csatlakozás módja: céges regisztráció a patikatars.hu oldalon. Regisztrációt követően kérni a Kiemelt Partnerség beállítását az info@patikatars.hu e-mail címre küldött levélben. A sikeres regisztrációt e-mailben igazoljuk vissza.
    • vállalja, hogy a weboldalán a Patikatárs Kft.-t feltünteti, mint beszállító partner.
    • értékesítés támogatás a csatlakozást követően: 
    • havonta egy blog, mely a csatlakozott partner weboldalára feltölthető állapotban kerül továbbításra. Jogtiszta képpel és az aktualitásokhoz kapcsolódó szöveggel.
    • minden a szinthez tartozó partner azonos blogot kap.
    • a blog végén a forrásmegjelölés kötelező: patikatars.hu, premiumdiet.hu
    • landoló oldalt készítünk a patikatars.hu domain-en belül, mely az Értékesítő Partnert mutatja be. A landoló oldalra az Értékesítő Partner negyedéves együttműködés után válik jogosulttá, ezt követően a landoló oldalt e-mailben kérelmeznie kell. (Landoló oldal olyan oldal, mely az oldalt tartalmazó domain-en (patikatars.hu) található semmilyen tartalomra nem mutat hivatkozással, kizárólag a landoló weboldalon bemutatásra kerülő partner domain-jeire mutató hivatkozásokat tartalmaz.)
    • a kérelem és a jogosultság megszerzését követően 30 napon belül elkészítjük a landoló oldalt. A Partner kétszer kérhet módosítást az elkészített oldal tartalmára vonatkozóan. Azonban a Partner elfogadja, hogy a landoló oldal egy egységes sablon alapján készül, melyet nem áll módunkban egyedire kialakítani.
    • havi nettó 20e forint értékben Google Display hirdetést biztosítunk a partnert ajánló landoló oldalra, amennyiben azt a Partner kérelmezte.
    • a landoló oldal kivitelezését követően a Kiemelt Partner a Patikatárs Kft. által gyűjtött „Gyakran Ismételt Kérdések”-re adott válaszait is elhelyezheti a weboldalán, a forrás kötelező megjelölése mellett.
    • Igény esetén egy alkalmazott egyszeri támogatása telefonon keresztül, maximum 2 órában, a Premium Diet termékekkel kapcsolatos telefonos tájékoztatás nyújtásához szükséges ismeretekről.
    • E-mailes segédlet a telefonos terméktámogatás nyújtásához.
    • Rendszeres – maximum 3 munkanapon belüli – e-mail-es támogatás, amennyiben egy adott diétázó esetében olyan új kérdés merül fel, melyre a GYIK-ban, illetve a korábbi levelezésben nincs meg a válasz.

       
  • Értékesítési Szakértő Partner:
    • forgalmi elvárás: havi nettó 500e forint.
    • 28% kedvezmény a javasolt fogyasztói árból.
    • minden rendelésénél a Patikatárs Kft szállítási díjat számol fel, kivéve a nettó 100.000 forintot meghaladó rendeléseket, melyeknél a Patikatárs Kft. a szállítási díjat 100%-ban átvállalja.
    • folyamatosan saját készletről szolgálja ki az Ügyfeleit.
    • csatlakozás módja: céges regisztráció a patikatars.hu oldalon. Regisztrációt követően kérni a Értékesítési Szakértő Partnerség beállítását az info@patikatars.hu e-mail címre küldött levélben. A sikeres regisztrációt e-mailben igazoljuk vissza.
    • vállalja, hogy a weboldalán a Patikatárs Kft.-t feltünteti, mint beszállító partner.
    • értékesítés támogatás a csatlakozást követően: 
    • havonta egy blog, mely a csatlakozott partner weboldalára feltölthető állapotban kerül továbbításra, kérés esetén közvetlenül a feltöltést végző kollégának. Jogtiszta képpel és az aktualitásokhoz kapcsolódó szöveggel.
    • minden a szinthez tartozó partner azonos blogot kap.
    • a blog végén a forrásmegjelölés nem kötelező.
    • landoló oldalt készítünk a patikatars.hu domain-en belül, mely az Értékesítő Partnert mutatja be. A landoló oldalra az Értékesítő Partner negyedéves együttműködés után válik jogosulttá, ezt követően a landoló oldalt e-mailben kérelmeznie kell. (Landoló oldal olyan oldal, mely az oldalt tartalmazó domain-en található semmilyen tartalomra nem mutat hivatkozással, kizárólag a landoló weboldalon bemutatásra kerülő partner domain-jeire mutató hivatkozásokat tartalmaz.)
    • a kérelem és a jogosultság megszerzését követően 30 napon belül elkészítjük a landoló oldalt. A Partner kétszer kérhet módosítást az elkészített oldal tartalmára vonatkozóan. Azonban a Partner elfogadja, hogy a landoló oldal egy egységes sablon alapján készül, melyet nem áll módunkban egyedire kialakítani.
    • havi nettó 50e forint értékben Google hirdetés a partnert ajánló landoló oldalra, amennyiben azt a Partner kérelmezte.
    • a landoló oldal kivitelezését követően az Értékesítési Szakértő Partner a Patikatárs Kft. által gyűjtött „Gyakran Ismételt Kérdések”-re adott válaszait is elhelyezheti a weboldalán, a forrás megjelölése nem kötelező.
    • Igény esetén – a partneri szint elérését követően – két alkalmazott egyszeri támogatása telefonon keresztül, alkalmazottanként maximum 2 órában, a Premium Diet termékekkel kapcsolatos telefonos tájékoztatás nyújtásához szükséges ismeretekről.
    • E-mailes segédlet a telefonos terméktámogatás nyújtásához.
    • Rendszeres – maximum 72 órán belüli – e-mail-es támogatás, amennyiben egy adott diétázó esetében olyan új kérdés merül fel, melyre a GYIK-ban, illetve a korábbi levelezésben nincs meg a válasz.

A szolgáltatásokhoz megállapított díjak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.
 

Az együttműködés bármely okból történő megszűnése esetén a Partner a Patikatárs Kft-től kapott „Gyakran Ismételt Kérdések”-re adott válaszait azonnali hatállyal el kell távolítsa minden online és offline anyagából, valamint a Partner elveszíti a Patikatárs Kft. által biztosított Google Ads fiókhoz kapott betekintési jogát. (Ez utóbbi akkor válik azonnali hatályúvá, amikor a Partner számára biztosított hirdetési fiókba befizetett hirdetési keret elfogy.) A Partner kifejezetten tudomásul veszi, hogy az együttműködés befejezését követően a hirdetési fiókban található tartalmakat nem másolhatja át egy saját maga által üzemeltetett hirdetési fiókba!) 

Az ajánlatok tartalmának megváltoztatási jogát - a csatlakozott partnerek számának és forgalmának függvényében - a Patikatárs Kft. fenntartja. Változtatás esetén a Csatlakozási módok tartalmait érintő módosítások legkorábban, a meghirdetésüket követő 6. hónap elsején lépnek hatályba. Így az üzleti életben megszokott 30 naphoz képest közel fél éves biztonsági időszak garantálja, hogy a Partnerek által felvállalt költségek minimum megtérüljenek, mielőtt a feltételekben bármilyen változás bekövetkezne. Természetesen a változtatást követően újonnan csatlakozók esetében mindig az aktuálisan érvényes feltételek a hatályosak. Ez szintén védi a már szerződött partnereket. Amennyiben valamelyik változtatás a Partnerek számára kedvezőbb feltételeket teremt, úgy a Partnerek dönthetnek arról, hogy kérik-e a változás azonnali hatályba lépését.
 

*1
Az online fogyasztói minimumárakra vonatkozó kötelezettség megsértésénél zeró tolerancia van. Megsértése esetén a kiskereskedelmi partner
•    első alkalommal felszólítást kap az árak korrekciójára. Az elvárt árak beállítására 3 munkanap áll rendelkezésére.
•    második alkalommal (vagy az első felszólítást követő 4. munkanapon) tájékoztatjuk a szabálytalanul értékesítő partnert, hogy 30 napig, csak 10%-os árréssel vásárolhatja meg a termékeket. Ha ezen időszak alatt betartja a szabályokat, akkor a 30 nap letelte után visszakapja az eredeti árrését. Az elvárt árak beállítására 3 munkanap áll rendelkezésére.
•    harmadik alkalommal (vagy a második felszólítást követő 4. munkanapon) üzleti érdekek folyamatos megsértése miatt az együttműködést azonnali hatállyal felfüggesztjük (a teljes megvásárolt árukészlet azonnali visszaszolgáltatása és ellenértékének átutalása mellett) és 3 hónapig nem vásárolhat és nem értékesíthet sem a Patikatárs Kft., sem a Premium Healths Concepts Kft. által forgalmazott termékeket.


Az ÁSZF változtatás jogát a törvényi változásoknak is eleget téve fenntartjuk. A változtatást itt közzé tesszük és a közzétételétől számított 30. naptól hatályosnak tekintjük.

A Patikatárs Kft. zavartalan működését a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt. biztosítja.

Gyömrő, 2023. október 01.

Az oldal tetejére