Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Rendelés, szállítás

GLS Házhozszállítás

Szállítási idő: 
1 - 3 munkanap

Szállítási idő Szállítási díj Adminisztrációs díj Utánvét díj
1 - 3 munkanap 0 - 80.000 1.490 Ft 0 Ft 600 Ft
1 - 3 munkanap 80.000 - .... 0 Ft 0 Ft 600 Ft






 

GLS Csomagautomata / GLS Pont

Szállítási idő:
1 - 3 munkanap 
(az automata/pont telítettségének függvényében)

Szállítási idő Szállítási díj Adminisztrációs díj Utánvét díj
1 - 3 munkanap 0 - 15.000 1.190 Ft 0 Ft 600 Ft
1 - 3 munkanap 15.000 - 80.000 990 Ft 0 Ft 600 Ft
1 - 3 munkanap 80.000 - .... 0 Ft 0 Ft 600 Ft







 

MPL - Házhozszállítás

Szállítási idő: 3 - 5 munkanap

Szállítási idő Szállítási díj Adminisztrációs díj Utánvét díj
3 - 5 munkanap 1.990 Ft 900 Ft 900 Ft




 

MPL - Postán maradó / PostaPont / Posta Csomagautomata

Szállítási idő: 3 - 5 munkanap 
(az automata/pont telítettségének függvényében)

Szállítási idő Szállítási díj Adminisztrációs díj Utánvét díj
3 - 5 munkanap 990 Ft 900 Ft 900 Ft

 

 


ÁLTALÁNOS ÉRVÉNYŰ SZABÁLYOK

 

Adott napi rendelés leadásnak a délelőtt 11:00 óráig leadott rendelés minősül.
Átutalásos fizetési mód esetén az utalás beérkezésének időpontja a meghatározó.

 

FIGYELEM!
MELEG időben
fenntartjuk a jogot, hogy Postára, Pont-ra, Automatába egyik szállító céggel sem biztosítjuk a kiszállítást, hiszen a tárolás az Automatáknál, illetve a Pontokon nem garantáltan hűtött! Így minden termékünk esetében fennáll a minőségromlás kockázata!


A megrendelt termékek átvétele az irodában (2230 Gyömrő, Szent István út 20/a) személyesen, előre utalás esetén:

  • ingyenes

Fenti szolgáltatások csak belföldre vehetők igénybe. 
 

SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE: Nincs. Kizárólag belföldi címre szállítunk!


 

RENDELÉS MENETE:
 

Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.

Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:


 

FIZETÉSI MÓDOK:
 

Személyes átvétel: 
Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Fizetés utánvétellel: 
Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse bankkártyával, vagy készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Fizetés bankkártyával:
Lehetőség van közvetlenül a webáruház felületén keresztül. VISA


Átutalással:
 
Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.


Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.


 

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS:
 

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül.
Minden nap 12 óráig, a készleten lévő termékekre leadott rendelést még aznap feladja a Szolgáltató. Itt a választott szállítási megoldás függvénye a teljesítési határidő. Futárszolgálattal igényelt szállítás esetén a Szolgáltató általi feladást követő munkanapon megtörténik a kézbesítés. Automatába, vagy Posta Pont-ra igényelt szállítás esetén 2 munkanap a várható idő a kézhezvétel lehetőségéig.

Ha három munkanapon belül nem tudja Szolgáltató biztosítani a termék feladását, akkor megrendelést követően 1 munkanapon belül felveszi a Felhasználóval a kapcsolatot és tájékoztatja a várható szállítási időről.

Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.


A VÁSÁRLÁS GYAKORLATI MENETE:


Katalógusunkban böngészve összeállíthatja kosarának tartalmát. 

Ha egy termék többféle tulajdonsággal választható (pl. cipő esetén: szín, méret, stb.), a választott tulajdonságot a kosárba adás előtt az ehhez szükséges mezőben szövegesen fel kell tüntetni.

A kiválasztott termék részletes adatlapján ezen felül megtalálja minden eladó terméknél a "Kosárba" gombot, melyre kattintva egy kis rubrikában a kívánt mennyiséget töltheti ki. Alaphelyzetben ez 1 db-­ra van beállítva, ahogy Ön is tapasztalja. A "Kosárba rakom" gomb megnyomása után a kiválasztott termék a kosárba kerül.

A kosár tartalmát az oldal jobb felső sarkában lévő "kosár" ikonra kattintva nézheti meg. 
A "kosár" ikonon az első tétel kosárba helyezését követően láthatóvá válik a termékek darabszáma és a vásárlás teljes összege. Ekkor még vásárolhat további termékeket tetszés szerint, a kosárban is változtathatja azok mennyiségét, illetve ki is vehet a kosárból terméket egyszerűen a "Piros alapon fehér x" gombra kattintva az adott termék sorában. Amennyiben változtatott a kosárban a mennyiségeken, kattintson a termékek sorában található "Frissítés" gombra, ekkor a kosár automatikusan újraszámolja az árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket. 

Amennyiben összeállította kosarának tartalmát és szeretné rendelését elindítani, kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra.

Ezt követően a rendelési felület végigkíséri a vásárlás folyamatán.
Belépést / regisztrációt követően kiválaszthatja az Önnek tetsző fizetési módot, valamint a kívánt szállítási helyet.


Ha a vásárlás folyamatában bárhol kételye támad, vagy elakad, kérje a rendelés/szállítási kapcsolattartó támogatását a +36 20 498 11 66-os telefonszámom.

 

ELFELEJTETT JELSZÓ:

Ha elfelejtette jelszavát, akkor a Belépés panelen található "Elfelejtett jelszó" feliratra kattintva megjelenik egy új oldal, mely bekéri azt az e­mail címet, amellyel Ön regisztrálva van webáruházunkban. Beírva ezt a címet és a "Tovább" gombra kattintva Ön erre az e-­mail címre fog kapni egy levelet, melyben rendszerünk egy új jelszót küld Önnek. Ezt pontosan jegyezze fel vagy másolja ki (kis és nagy betűk számítanak), majd lépjen be vele.


Egészségpénztári kártyával történő vásárlás:

Rendelése leadása közben, ha elakadna, telefonon (+36 20 949 4444) is kereshet minket, hogy tájékoztatni tudjuk. Az egészségpénztári számla megfelelő kiállításához kérjük figyeljen, hogy a számlázási adatai eltérnek a szállítási adataitól. Miután a pénztári folyamatban ezt kiválasztotta, adja meg a vezetéknevéhez a teljes nevét, a keresztnevéhez pedig a tagi azonosítóját. Ezt követően a cím az Ön címe legyen, az amelyet a pénztár felé is bejelentetett. A Pénztári folyamat végén a rendszer minden rögzített információt összegez, így ellenőrizni is tudja, hogy megfelelően töltötte-e ki a pénztári adatait. Ha hibát talál, kérem menjen vissza és javítsa. A nem megfelelően kiállított adatokért felelősséget nem tudunk vállalni. A számla utólagos javításáért - az okozott többlet költség és munka elszámolása kapcsán - költséget állapíthatunk meg. Ez a költség 1.500 Ft minden javítandó számla után. Ezt a költséget az első ilyen jellegű kéréskor el szoktuk engedni és segítünk az Ügyfélnek úgy elkészíteni a regisztrációját, hogy legközelebb már ne legyen ilyen problémája. A második, harmadik, stb... számla javításának költségét felszámoljuk és csak az átutalásos számlára kiállított összeg beérkezése után vállaljuk a javítást. Köszönjük a megértést!


A megvásárolni kívánt termékek átvétele:

  • futárszolgálattal (előre utalás, bankkártyás vásárlás, utánvét esetén akár bankkártyás, akár készpénzes fizetés)
  • személyesen az irodában (készpénz, előre utalás, bankkártyás vásárlás akár személyesen is)
  • Csomagautomatánál (előre utalás, bankkártya)
  • Csomagponton (előre utalás, bankkártya, készpénz)
  • Postán maradó (minden fizetési mód)

 

Személyes átvétel kizárólag előre egyeztetett időpontban lehetséges!

 


Egyéb kérdéseivel forduljon hozzánk a "Kapcsolat" oldalunkon található e-­mail címen, vagy érdeklődjön további elérhetőségeinken.


Munkatársainkat közvetlenül is keresheti:


Online tanácsadás
:
Zsoldi Andrea

Telefon: +36 20 266 58 65
Email: info@patikatars.hu
 

Rendelés/szállítás:
Zsoldi Bálint

Telefon: +36 20 949 44 44
Email: info@patikatars.hu

 

Az oldal tetejére