Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garanciális ügyintézés menete

Garanciális ügyintézés menete

Kérjük, hogy a garanciaidőn belül történő készülék meghibásodás esetén, a termék visszaküldése előtt, feltétlenül vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon! Ezzel elkerülhetjük az esetleges félreértéseket és szakértő kollégánk akár már a hívás során tisztázni tudja a felmerülő hiba/probléma lehetséges okát.

Amennyiben a telefonos egyeztetés nem vezet eredményre, Felhasználó a meghibásodott terméket a következő módokon juttathatja vissza:

A)     Felhasználó egyénileg visszaküldi a terméket címünkre: Patikatárs Kft. 2230, Gyömrő, Szent István út 20/a. (Ez az átlagos csomagküldési díjak figyelembe vételével körülbelül 2.000 Ft, plusz utánajárást és ügyintézést jelent.) Majd a javítást követően mi visszaküldjük Önnek a terméket. A visszaküldés költsége (futárszolgálattól függően) 1.500 - 2.500 Ft, ami a termék tulajdonosát, azaz a Felhasználót terheli. (A termék kétszeri postázásának várható költsége körülbelül 3.500 - 4.500 Ft. + az Ön ideje és energiája.)

B)      Felhasználó előre elutal 3.000 Ft szállítási költséget az általunk kiállított számla alapján. Az összeg beérkezése – és az előzetes egyeztetés után – a Patikatárs Kft küld futárt a termékért, az Önnel egyeztetett címre és időpontban. Természetesen ebben az esetben is igaz, hogy a visszaküldendő terméket dobozban, jól kipárnázott módon (akár gyúrt papír gombóc is megfelel) szükséges átadni a futárnak. A nem megfelelően becsomagolt, és így a visszaküldés során megsérült termékért felelősséget sem a futárszolgálat sem a Patikatárs Kft nem vállal. A visszaküldendő termék megfelelő csomagolásáról Felhasználó gondoskodik, de az általunk küldött futár viszi magával a csomagfelvételhez szükséges címiratot, majd az Öntől átvett csomagra felragasztva azt visszajuttatja hozzánk. A javítást követően a Patikatárs Kft. díjmentesen küldi vissza a javított készüléket, az Önnel egyeztetett címre és időpontban. Ebben az esetben Felhasználó egyszeri alacsonyabb költséget fizet, az ügyintézés pedig gyorsabb és egyszerűbb.

C)      Felhasználó – előzetes egyeztetést követően – személyesen hozza be hozzánk a javításra váró készüléket. Majd miután a javított készülék vissza érkezik hozzánk Németországból, Felhasználó ismét személyesen jön el érte. Az eljárás Önnek díjmentes, de sok idő és utazás.

Tartalomhoz tartozó címkék: vásárlói tájékoztatás
Az oldal tetejére