Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Készülék "meghibásodás" esetén

Készülék "meghibásodás" esetén
Amennyiben emmi® ultrahangos készüléke nem a tőle megszokott módon teszi a dolgát, például nem rezeg, nem ad fény- vagy hangjelzéseket, esetleg a töltés alkalmával jelentkezik probléma, felmerülhet Önben a gondolat: valami meghibásodott! Mielőtt azonban bármit (visszaküldés, reklamáció, házi barkácsolás stb.) tenne a készülékkel, olvassa el figyelmesen az alábbi bejegyzést!

Hibajelenségek és kezelésük
 

Amennyiben készüléke nem megfelelően működik, feltétlenül ellenőrizze az alábbi lehetőségeket!

1., A töltő egységet a konnektorba bedugva, világít a töltő egység elején a zöld LED?
Ha nem, akkor az Ön töltője elromlott, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat!

2., A készülék a bekapcsolást követően azonnal (1 másodperc alatt) kikapcsol. Van fej a készüléken? Próbálta másik fejjel a készüléket?
Ha nincs fogkefefej a készüléken, tegyen rá egy típusnak megfelelő, jó fejet! Ha a probléma továbbra is fennáll, hívja ügyfélszolgálatunkat!

3., A készüléken világít a zöld LED, de nincs rezgés és nem ad hangjelzést ~5 másodpercenként.
A készülék ebben az esetben néma üzemmódra lett állítva, melyet vissza tud otthon állítani.

A rezgő funkció visszaállításának lépései:

  • Kapcsolja ki a készüléket.
  • 15 másodpercig finoman nyomva kell tartani a bekapcsoláskor a bekapcsoló gombot. (Tehát bekapcsolja és felengedés nélkül nyomva tartja ~15 másodpercig, vagy amíg a készülék LED felvillanásokat követően kikapcsol.)
  • Kapcsolja egyszeri rövid lenyomással be a készüléket. Most már a készüléknek rezegnie kell és hangjelzést is ad.
  • Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat.

4., Amennyiben a fentiek egyike sem jelent megoldást a felmerült problémára, elképzelhető, hogy akkumulátor cserére van szükség.* Amennyiben Ön a készülékkel együtt nem vásárolt garancia kiterjesztést az akkumulátorra, úgy a fogkefére 24, az akkumulátorra 6 hónap garancia érvényesíthető.** Természetesen Önnek, mint a készülék tulajdonosának, jogában áll a hibás, vagy hibásnak vélt akkumulátort kicserélni. Amennyiben azonban a készülék még érvényes garanciaidővel rendelkezik, úgy az esetleges szakszerűtlen akkumulátor csere*** a készülékre vonatkozó garancia elvesztésével járhat. Ez abban az esetben is igaz, ha Ön elvégzi az akkumulátor cseréjét, majd az ismét működőképes készülék később, de még a garanciaidőn belül hibásodik meg ismét. Ilyen esetben az eszközt átadjuk a németországi szerviz központnak, ahol megállapítják a hiba okát, és a további teendőket.

*Igény esetén szakszerű – garanciaidőn belül és azon túl történő – akkumulátor cserét is biztosítunk. Hívja ügyfélszolgálatunkat!

**Garancia kiterjesztés esetén az akkumulátorra is 24 hónap garancia vonatkozik. Utólag, nem a készülékkel egy időben, garancia kiterjesztés nem vásárolható.

***Kizárólag típusszám szerint egyező akkumulátor használata elfogadható. Eltérő típusszámú, de azonos paraméterekkel rendelkező akkumulátor nem megfelelő. Összeszereléskor feltétlenül figyelni kell a megfelelő tömítettségre, ellenkező esetben a készülék a későbbi használat során beázhat.

Tartalomhoz tartozó címkék: emmi-air emmi-dent emmi-pet emmi-skin
Az oldal tetejére